Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hdzva.edu.ua/handle/repoHDZVA/741
Title: Конкурентоспроможність підприємства та управління стратегією його розвитку
Authors: Мерчанський, Володимир Вікторович
Клочко, Віталій Миколайович
Клочко, Ірина Миколаївна
Keywords: Конкурентоспроможність підприємства, стратегія розвитку, прогнозування, сфера торгівлі, соціокультурна сфера, SWOT-аналіз, правило 1+1
Issue Date: 2010
Publisher: вид-во Бровін О.В.
Citation: Мерчанський В.В. Конкурентоспроможність підприємства та управління стратегією його розвитку: колективна монографія. / В.В. Мерчанський, В.М. Клочко, І.М. Клочко – Х.: вид-во Бровін О.В., 2010 – 158 с.
Abstract: В монографії наведені теоретичні основи формування конкурентоспроможності підприємства завдяки розробленню стратегії його розвитку, проведені дослідження щодо ринку мобільного ретейлу та основних його «гравців». Розкриті деякі секрети стратегії розвитку найбільш великого українського мобільного ретейлера ТОВ «АЛЛО». Запропоновані і обґрунтовані концептуальні засади підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Зроблено SWOT-аналіз, приведені пропозиції щодо стимулювання збуту (в тому числі правило 1+1 і секрет-шоппінг), а також розрахункові дані по відкриттю власного стільникового бізнесу або інтернет-магазину.
URI: http://repository.hdzva.edu.ua/handle/repoHDZVA/741
ISBN: 978-966-2445-11-4
Appears in Collections:Монографії та розділи монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.